Kalas dag och jobb dag.


Igår var det kalas dag.
Med en hel massa fika och god mat för att fika lite till när man är som mättast.
Ja det är väl så det ser ut när man fyller år.
Inte konstigt att man går upp 50 kilo efter en födelsedag...
Vill tacka ALLA för de fina presenter jag fått och blommorna så klart.
Mitt rum har aldrig varit så fullt i blommor som nu.
Fin FIIINT!
Är det nån som kan gissa vad temat på mina presenter va???
*funderarstund för er läsare*
Jo de va Monroe tema på dom!!
LOVE IT!
Tvalor, väska, porslin och bricka med Monroe på. 
Fick även en fint armband i silver (med ingen Monero på). ♥
Älskar alla mina presenter och tackar än en gång!
HJÄRTLIGT TACK ALLA!

Idag har jag varit otrligt seg.
Bara legat i soffan fram tills dess att det var dags att rulla till jobbet.
Jobbade några timmar och väl hemma igen satte jag mig vid TV:en för att avrunda kvällen.
Nu sitter jag här och avrundar vidare.

Ledig imorgon då blir de ev att titta till hästen och se hur han har det i sitt nya hem.
Om det inte regnar då så klart..



Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Jag har hört att det är bra och jobba :D

Kommentera här: