Två dagar i ett inlägg.


Igår kväll vart det ett mysigt kvälls dopp, kaffe och smörgås med den bästa.
I gropen träffade jag även på några från släkten men de får man ju räkna med när man åker till den grop där man är uppväxt.
Inget fel i det utan bara väldigt trevligt.
Åkte tillbaka till stan nöjd och avkyld.
Inte alls lika het som jag brukar vara.

Idag vaknade vi vid 10 tiden och sen vart det mysfrukost och en hel del kram kalas.
Sen tog vi oss i kragen och det bar iväg för inhandling av de som behövdes till renoverings lägenheten.
Sopsäckar och annat nödvändigt.
(Hamnade även lite gott till kaffet, men vadå? Det är ju lördag)
Sen åkte vi till projektet (lägenheten alltså).
Där sattes det igång med tepet rivning och efter bara några minuter kom besök så de vart lunch picknik på golvet.
Sen vart de mer rivning och ännu mer besök.
Så fler händer som ville hjälpa till.
Det gick oväntat fort och när vi var klara med det vi kunde göra för denna gång vart det fika på golvet med massa prat och skratt.
Efter fikat kom det flera.
Men oj då de va ju redan klart.
Sååååå synd!
Nu på kvällskvisten vart det pizza och annat lördags gott för mig och Elin här i soffan.
(Vadå det är fortfarande lördag).
Hon ville umgås med mig och jag kan ju inte säga nej till den söt tösen.
För jag vill ju unmgås med henne med.
Hon har blitt så stor.
Fyller redan 8 år det betyder att det är 4 år sen jag träffade henne för första gången.
Tiden går så fort.
Och det betyder alltså att JAG också åldras..
Vilket jag har svårt att tänka mig men folk säger det..
Jisses amalia.
HUGA HUGA!
Nej nu ska jag återgå till TV:en och Den Galna Professorn.
Kommer inte bli en dag äldre än 20.






Kommentera här: