Ute dag AB!


Jahapp då var denna helgen slut.
Och klumpiga jag har ju så klart gjort mig illa på kuppen.
Ja nu har jag inte gjort mig vansinnigt illa utan bara lite.
Men den lilla lilla fjuttiga skråma gör sig påmind.
Hur är det möjligt!!?
Skar mig i ringfingret igår när vi rev tapeter och de kändes som jag hadde fått en tumme till när jag vaknade imorse.
Men heter man Rebecca Johansson så lyckasd man så klart inte hålla sig varken hel eller ren under en tapetrivning.
Men nu är det slut klagat om det.

Idag har jag bara varit ute hela dagen.
Började med att åka och bada på för middagen men Elin, pöjken min, syster och Theo.
Vi hade med lite kaffe, smörgåsar, kakor och annat gott.
Vi badade och solade (ja då solen var framma så klart).
Hade hur mysigt som hellst.
Men klockan gick och det vart tid för att röra oss tillbaka mot stan och samhället.
Lämnade av Elin hemma och for tillbaka till katterna.
Hängde upp de blöta och slog ner rumpan i soffan.
Andades ut och njöt.
Men de varade inte länge.
Dags att fara iväg och möta upp syster, Theo och Emma.
Vi köpte med oss mat till Djäkneberget och satte oss i skuggan för att avnjuta.
Marcus mötte upp oss också.
Vi Samlade ihop oss efter maten och begav oss till mini golf banan.
Varför spelar man inte det oftare.
O´boy va kul det är.
Theo vann så klart med 18 poäng sen säger vi inget mer om det.
Hahahaha jo då jag kom näst sist och är stolt för det.
Jag gjorde ett tappert försök och de va hur kul som hellst måste jag få tala om.
Så det är sommarens heeeeta tips.
Ta en lite runda med nära och kära en fin sommarkväll.
Ja och med det lugnet lutar jag mig nu tillbaka i soffan och ser på Att göra en pudel.




Kommentera här: