Egentid med syster, eller?

Min syster ringde tidigare idag och frågade vilken dag jag kunde gå på bio nästa vecka.
Vart helt paff och förstog inte så mycket.
Ja eftersom det blir förmiddags pass för min del kan jag vilken dag som hellst.
Hade heeeeelt glömt att vi pratat om den nya filmen i Twilight 'serien'.

Och vart helt till mig av lycka, detta är just vad kag behöver just nu när jag känner mig så tom.
Frågan är ju bara:
Blir det egen tid med syster?
Eller följer tokflikkorna också med?
Hur som så kommer inget gå fel.
Vi kommer få en toppen kväll det vet jag.

En hel del gladare så gick jag ut på verandan och la mig i solen.
Jag, mig själv och mitt ego hakade så gladerligt på.
Stekte och svalkade mig i poolen om vart annat.
Tittade även i nya Ellos som kom med posten idag och det fanns en hel del snyggt denna gång.
OJ OJ OJ, vad jag måste jobba nu..
Ska bli skönt att börja jobba på torsdag så man slipper tänka och bara göra.
Blir ju även lite klirr i kassan vid löningen sen och de känns absolut inte fel.
Härligt, Härligt!
Nej nu ska jag väl ta och komma på någon mat att göra tills min söta mor kommer hem.


See you!





Kommentera här: