Helgen har passerat och ny vecka har börjat.


Ja jo bloggen är till för att uppdateras och bättre sent än aldrig.

Helgen har sett ut som så här.
En hel lyckad kväll i fredgas ute på bmb med Sandra.
Somnade tidig lördagsmogron och gick upp några timmar senare.
Hem och var slut som människa och eftersom jag inte orkade slåss om tvkontrollen så fick mor bestämma.
Viktoria och Daniels bröllopp strömmade ur TV rutan och de kunde man ju faktist också sova till.
Hann även med lite lek ute med Theo innan jag somnade på soffan.
Sov till och från hela lördagen.
Söndagen spenderades först i Hökåsen eftersom min kusin fyllde år.
Älsklingen kom och hämtade mig där och ÄNTLIGEN skulle jag få se den nya lägenheten.
Supermysig och kommer bli hur bra som hellst när allt är klart.
Så blir att börja riva tapeter och dona innom en snar framtid.
Kvällen spenderades men hjärtat på Bäckby och jag somnade som en stock när sovklockan ringde.

Idag har förmiddagen spenderas hos morfar och även två timmar i stallet.
Nu har man precis tagit på sig ett ansikte och är redo för resten av dagen som är fullspäckad tills sovklockan ringer igen.
Konstigt att den ska ringa varje kväll.
Är det verkligen nödvändigt???
Nu blir det att hoppa jämfota vidare genom denna dag.



Kommentera här: