Laddar batterierna.


Igår kväll vart det kaffe men ett helt ton terapisnack.

Tänk att man kan ha så mycket att bubbla ur sig.
Som tur är så va det inte bara jag som pratade även om jag bubblade messtadels av tiden.
Men men jag är ju sån.
Babblar mycket och i 110km/h.

Snacka om instängd med allt galler.
Stackar pojke!

När jag kom hem kom min älskling på besök.
Alltid lika roligt att träffa honom även det blir otroligt sällan just nu.
Men man får njuta av de få stunder.

Idag vart det en riktigt sovmorgon utan dåligt samvete.
Var nämligen en riktigt tröttmössa när hans klocka ringde vid 06.30.
Ja, det var då jag bestämde mig för en riktig sovmorgon.
Ja man måste ju ladda upp batterierna ordentligt inför kvällen.
Då jag gör stan osäker.
Det märks att sommaren börjat.
Mycket alkoholintag i samband med allt festande.
Är nog inte så bra för levern men börjar ju sommarjobba snart så då blir det lite lugnare.
Sen blir det mer att hjälpa älsklingen i nya lägenheten när det skall börja rivas och grejas så då blir det också lugnare.
Nej nu blir det att ta sig något att äta innan man ger sig på dammtrasan och dammsugaren.




Kommentera här: