Pannkaksmiddag.


Nu väntar jag på min nya bikini och lättare strandklänning som jag beställt från Ellos idag.
Märkte nämligen idag att den jag bikini jag har nu inte riktigt funkar att simma i.
Men den duger för att svalkande dopp utan simmtag och stekning i solen.

Jag gjorde pannkakor till middag ikväll.
Fantasin var inte med mig så ja de fick bli pannkakor fast det bara är tisdag.
Åte med godan ro och barna sinnet i behåll.
Bagav oss till affären för nån gjorde ju slut på mjölken under matlagingen.
Undrar vem de va....
*vissel vissel*
På vägen hem togs det en extra sväng i bilen eftersom det är på någe konstigt vänster svalare där än ute.
Vi skyller på att det är den årstiden.

Väl hemma igen vart det chokladbollsbak till kvällskaffet och medans jag rullade dom till små bollar vart det att titta på Allsång på Skansen.
Vad är en sommar utan Allsång på Skansen??
Nu är kvälls kaffet uppdrucket och allsången är slut.
Så nu återstår bara sängen för min del.
Imorgon blir det upp tidigt och njuta av den sistalediga dagen innan allvaret börjar.



Kommentera här: