Sista lediga dagen innan allvaret.


Har bara njutigt av den sista lediga dagen innan 9 dagars jobb drar igång.
Har bara legat på latsidan och samlat energi.
Tyvär va inte solen speciellt sammarbetsvänlig med mig vilja.
Men vad gör det.
Igår va väl inte sista soldagen på denna sommar.
På sena eftermiddagen fick jag lite kaffe sällskap som snabbt omvandlades till middagssällskap.
Två riktigt roliga killar och det var pescis vad jag behövde just nu.
En hel del skratt och annat att tänka på.
När det bara var jag och mitt ego kvar så vart det att plocka i ordning allt som dragigts fram.
Slängde även i en maskin tvätt så nu är korgen tom!
STORT PLUS!
Passade även på att hälla upp ett glas rött och tog ett kvälls dopp i poolen.

Och det blir nog ett till innan säng gång.
Nu blir det egentid med TV:en och en poppcorn skål.



Imorgon läggs 110ans växel i.
Jobb 11-12.20.
Katjing!




Kommentera här: