Tisdag och andra dagen på denna vecka.


Började med ett besök på Råby.
Gick inte direkt som jag tänkt mig men det gör ju inget.
Kul ändå.
Sen åkte jag tillbaka till Bäckby och lämnade väskan innan jag for tillbaka till Råby för lite prat med C och lite rastning av Gigi.
Vart en hel del at tänka på när jag lämnade dom och tog mig ner på stan eftersom min mascara torkat.
Hur kan man glämma skruva åt den när man lägger ner den i sminkväskan???
Ja de är ju en fråga man kan diskutera.
Precis som allt annat.
Så fick bli en sväng ner på city för att inhandla ny mascara.
Nu sitter jag i soffan och bara ber om att tiden ska gå fortare så min älskling kommer hem.
Ikväll lät det som att vi skulle ta en tur till Köping.
KUL!
Älskar att åka bil.
Hanns bil.


Man kanske ska slänga i en maskin tvätt åt honom så blir han nog glad.
Bara för att jag är en så snäll flickvän.







Kommentera här: