Betonglock.

Jaha så va det kväller igen då.

Vart kaos i mitt huvud och stress när jag vaknade.
Fick åka till jobbet med min mor fast jag skulle hafft sovmorgon, men min morfar kom inte ut med bilen eftersom nå PUCKO!! parkerat sin bil på vägen så han inte kommer förbi, så vart det ingen sovmorgon för min del.
Lagom irriterad och stressad gick man upp och gjorde sig klar för att möta en dag fylld med jobb.
Men när man väl kom till jobbet kunde man ju inte vara annat än glad där man vart varmt mottagen av personalen och barnen.
LOVE IT!
Jobbdagen rullade på bra och vipps så skulle man "gå hem".
Ja fast vart inte hem för min del utan åkte till min syster och duscahde av mig jobbet samt fixa till mig lite, och samlade nya kraffter för att möta upp D på stan.
Mötte upp D vid 18 tiden och vi gick och tog en kaffe och bubblade massor om allt.
Kändes skit bra, och så skönt att bara sitta ner och bara vara i trevligt sällskap.
Tiden sprang ifrån oss och vipps vart klockan tid för hem färd.
Skulle tagit bussen men vart erbjuden skjuts hem så de va ju super gullig av D.
Kom hem ringde S, åt mat, och ringde C som jag ska umgås med imorron.
Bubblade lite med päronen också och nu sitter/ligger jag här.

Kort och gott så är detta vad min dag har givit mig.

Mina ögonlock känns som betonglock och jag tror det är dags för mig att skalla sängstommen och bege mig in i en dejt med John Blund.





Lycka är det bästa ordet för att förklara hur min kväll varit!


Kommentera här: