Då var denna dagen slut.

Ja då var ännu en dag slut.
Är det bara jag eller springer dagarna ifån oss?

Så hur gick det med min tre punkter?
*Setat i solen? -Japp de vart en lite stund.
*Städat? - Ja så gott jag kunde.
*Kaffe med H? - Nix bara varit hemma istället och umgåtts med päronen.
Två av tre inte illa pinkat.

Har även tittat en del på TV och hunnit tittat på Änglagård, Beverly Hills (gamla avsnitt) och Linas kvällsbok.


Ja det var ju inte igår man såg den, och gissa om man njöt när man såg att den skulle börja på SFkanalen.
Lika bra som vanligt. <3


Vilken överaskning det vart när man zappade på TV:en och såg dessa kända ansikten...
Det var inte igår.


Ingen kommentar, men de sämsta skit jag sätt på länge.
Absolut inget jag kommer se igen.


Ja så en ganska lugn hemma dag med mig själv, TV:en och två päron.

Härligt Härligt!


Nu blir det att titta på Sommaren med Göran innan man somnar in.

Få se om den är lika rolig som jag hört att den ska vara.






See you!






Kommentera här: