Danskväll avslutat med Maxi besök.

Ja så va det måndag kväll och för mig är de ju då dans som gäller.
Och inte vilken dans som hellst utan reagge.
Tycker det är grymt kul att gå dit på månagkvällar i vanliga fall men just ikväll när magen lämnar in sitt veto och inte vill vara smärtfri så var det inte lika roligt.
Men jag kämpade på så gott det bara gick eftersom jag är stålkvinnan.
Så för tillfället själjes en mage med tillhörande smärta för endast 5kr.
NÅGON!?

Efter dansen vart det ett snabb besök på Maxi för min kära vän Penny skulle handla lite.
Hon fick syn på en korg med påskkärringar och slänger ur sig:
"Hahaha, där är din morsa ju!"


Nog för att dom är söta båda två men så värst lika vet jag inte om dom är..

Vi sprang runt som vilsna höns med eld i röven så fort gick det även om vi sprang tillbaka ett X antal gånger.
Ja de va ju nån *Nämner inga namn hörru* som tappade en liter grädde på golvet så de stänkte grädde överallt (OCH DET VAR INTE JAG).
Men fnittertippor som vi är så kan man inte låta bli att skratta..
Väl framme vid kassan kommer en riktigt DUM fråga:
"Hej, du kan jag lämna det här pantkvittot till dig?"
Han i kassan:
"Eeeeh, Jaaah?"
Ja jag vet min kära vän har inte alla hästar i stallet men hon är söt ändå.
Ut i bilen och hämfärd var nästa punkt på kvällen lista.
Väl hemma efter massa skratt och ett och annat solo i bilen så magen höll på å sprängas, så tog jag en lugnande kopp te och kopplade av innan jag pratade med nästa som ville ta kol på mig och min för tillfället oälskade mage.
Nu minns jag inte riktigt va C sa men skratta gjorde jag iaf.
Men nej imorron blir det allvarliga leken för min del för mer än så här orkar inte min mage med känner jag.

Nej nu blir det sängen för min del så tack och god natt!





Kommentera här: