Finns inget...

Jus nu ligger jag på sängen och huvudet känns tomt.
Det finns nog inget där uppe just nu.
Min hjärna har övergätt mig iaf för kvällen.
Eller ja jag vet vad ni tänker "Vadå för kvällen? Du har väl sldrig hafft nån hjärna?"
Ne ne vi säger så aa mm aa, för just ikväll orkar jag inte tjaffs emot och det händer inte ofta att jag sitter tyst och inte talar så mycket..

Har jobbat idag och så klart var de riktigt kul.
Som vanligt.
Efter jobbet var de sanbbt hem och byta om innan man begav sig til Hökåsen för att fira kusin som vart 13år idag.
Tänk när man va i den ålderna..
Nästan så man längtar tillbaka.
Där bjöds det på tå olika sallader en kyckling och en med räkor och det satt ju inte fel.
Sen vart de så klart kaffe, kakor, bullar och tårta också så jo nog går det ingen nöd på mig just nu inte.
Men det var där efter kaffet som jag kände att hjärnan bara fölg iväg bort.
Hel mysko kännsla, men hoppas ju på att den är tillbaka imorron..
Morgondagen bjuder på jobb och sen på kvällen går ingen säker för då jäklar beger jag och några av mina vänner oss ut.
Jag och några flickor jag inte träffat på länge.
Ska bli kul, men det blir det ju alltid när vi ger oss ut eller vad säger ni brudar??

Nej nu blir det sängen för min del..


Vi hörs när vi hörs men lär inte bli imorron.. :-P



Kommentera här: