Kärlek vid första ögonkastet.

Var till Råby idag gjorde lite nytta innan jag mötte upp C.
Gick hem till C´s syster och hälsade på och när vi kom innan för dörrarna så var du bara där.
Det sa bara klick och jag föll som en fura och vart förälskad direkt.
Den finaste, goaste och livligaste kille jag träffat på länge.
Vi hade toppen trevligt.
Drack lite te, pratade, pussades och busade.
Sen var det dags för min nya kärler att gå ut på promenad.
Om min inte redan förstått det så va min nya kärlek en hund.
En livlig liten amstaff hane som är strax över året.
Kunde ju inte bli bättre för en hund älskare som mig!
Så super snäll och go med mycket spratt i benen och de gillas från min sida.
Vi gick en sväng med honom och han va superduktig
Länge sen jag föll pladask för en hund men kan bero på att jag såg mycket J i honom.
J va också väldigt speciell precis som min nyfunne vän G.
Efter promenaden lämnade vi honom för att bege oss till kaffet hemma hos C och en massa prat och gissa om vi pratade.
OJ OJ OJ vi pratade om allt och de va skit trevligt.
C är också en riktig vän!!
Gick igenom lite glas och hittade detta roliga glas.



Det står:

Ring för en ny omgång.

Ett pling - En öl till.
Två pling - En omgång till alla.
Tre pling - Bär in hela lagret.
Fyra pling - Var är TOAN?

Tyckte den va as cool och gillade den direkt.



Min nya kärlek!




LOVE! <3

Nej nu blir det att ta kväller för min del för imorron blir de jobb och sen äventyr i stan!

Tjippevipp.




Kommentarer:

1 Ulla:

skriven

ojoj vilken pudding de där ä;)

Kommentera här: