Onsdag kväll och snart helg.



Dagen har bara runnti som sand ur mina händer och nu är det redan kväller.
Det har rullat på bra idag och haft en riktigt bra dag med barnen ute i solens sken.
Idag vart det ombytta roller för mig och min mor hon hämtade mig på förskolan idag istället för att jag hämtade henne som det annars alltid är.
Så man kan väl säga att de va som de skulle, brukar ju faktist va föräldrar som hämtar sina barn men vi är familjen annorlunda så vi gör inte som alla andra.
När vi kom hem så vart de en avkopplande stund för mig ute i solen där jag riktigt satt och mös samt samlade energi inför de två resterande jobbdagarna och helgens bravader.
ÄLSKAR när solens strålar nuddar ansikte och man sluter ögonen och bara är i nuet.

     
Det är såna här dagar man bara älskar att bo på landet.

Kvällen började med middag och en skratt attak åt vilka kommertarer som slängs här i vår familj.
Ja som jag skrev tidigare vi är familjan annorlunda så man kan inte räkna med annat.
Sen vart det lång promenix på 2 timmar och kafferep inbakat med massa snack och skratt attaker på borta plan.

Ja jag sammanfattar min dag som en bra dag.
Kan sova med gott samvete i natt och bara hoppas på att dagen imorron bjuder på mer sol.



Kommentera här: