Råby + Skälby.

Mondagsmorgon....
Ja vad ska man säga vaknade med att magen inte vill vara med längre men var tvungen att gå upp ändå.
Även om jag bara ville dra täcket över huvet och somna om.
Men upp skulle man så lika bara att lägga benen över sängkanten och försöka möta dagen så gott det gick.
Krongel + Mitt morgon humör = kattastrof.
Ja behöver man nämna mer?
Min kära mor gjorde allt för att jag skulle bli taggad och hinna med min buss, hon är så söt min mor.
Bestämde med min far på morgonen att jag skulle åka med honom hem efter jobbet men mitt i all stress så glömde ju så klart klant lotta själv mobilen hemma så ja jag kunde inte få tag i nån.
Hann med bussen ti stan iaf och viader mot Råby.
Gjorde en snabb visit som vanligt och sen bagav jag mig till Skälby för att träffa Anette och Elin som jag inte träffat på jag vet intehur länge.
Åt lite mat, vart pannkakor som Elin beställt.
Tänk att hon blitt så stor.
När jag jobbade där va hon bara 4 år och nu är hon redan 7 år blir 8 år i höst.
Hon är stor flicka nu men lika söt som vanligt.
Vi hann även med lite kort innan det var dags för mig att bege mig hem.
Fick skjuts hem av Anette som är så snäll, eftersom mobilen tagit semester hemma kändesdet bra att slippa jaga rätt på min syster för att åka dit och låna telen.
kunde säkert fått låna deras tele men ville inte fråga.
Väl hemma igen så la jag mig för att vila och slippa magverken men nej det gav sig inte..
Gick ut på altan i hopp om att solens strålar och Ellos kattalogen skulle få mig att tänka på annat.

 
Men de gick inte de heller så in och la sig i soffan och rinde upp C som jag såg hade ringt.
Va snackade lite och ja de fick mig på andra tankar.
Massa skratt och vi bestämde oss för en kopp kaffe på torsdag när jag ändå ska vara i krokarna och springa.
C skulle nog även ha G om de gick så de vore toppen.
Kan ju alltid ta en promenad och prata lite eller bara dricka kaffe och snacka skit.
Nu blir det iaf vila för min del och hoppas på att magen vill vara med till kvällen när jag ska dansa.





Funderar på att "renovera" håret som bilden visar..









Uppdate later!



Kommentera här: