Snabb uppdatering.

Yeees måndag kväll och den nya veckan är i full rullning.

Nu har jag inte skrivit här på ett tag utan låtit era kära ögon vilat lite.
Ääääh nu va de väl att ta i, jag har faktist inte haft varken tid eller ork.

I lördags vart de ett stads besök för min del.
Åkte hem till C för att träffas och umgås lite.
Vi hade även G så de vart en hel del promenixer, vilket aldrig är fel med trevligt sällskap och en fyrbent liten sak i koppel.
Jag och G kompade bra ihop som vanligt och ja jag tro C vart en aningens lite avundsjuk.
Vi mös även lite i soffan jag och min nya kärlek (hunden alltså).
När G väl lämnat oss så vart de film tajm för vår del och ja det vart både New Moon och Happy Feet.
Ja man måste ju blanda lite.
Men tyvär så somnade jag i soffan efter halva Happy Feet inte för att den va dålig eller så utan för att jag va trött.


<3


Grym kul, de jag såg av den iaf.

På söndagen vart det en deg dag med massa TV tittande och pizza.
Åkte hem frammåt eftermiddagen och forsatte dega hemma.
Vi hade sällskap av syster och Theo som fortfarande i denna stund är kvar!
Kan man bli annat än glad?

Idag har jag vart på möte vid 9.15 och direkt efter den vart de jobba för min del.
Jobbade fråbn ca. 10.45 till 17.30.
Direkt hem och byta om för att ta bussen in till stan och skaka lite rumpa med mina dansvänner.
Stressig dag men kul ändå och tiden bara rusade iväg.
Så ja nu är jag hemma igen och gissa om jag ska sova nu?
Kan ni skriva upp att jag ska för jobb kallar på mig imorgon med.
Hoppas på lite klirr i kassan vid löning nästa månad med...


Bilder på min nya pojkvän!

Väntar duktigt på att få gå ut!


Kan man motstå dessa hundögon?


Han har lite att växa i.

Tyvär så ska min sötnöt G flytta men men sånt är livet.
Han kommer få det bra där uppe i norr!

Nej nu blir det att dra nå över sig och leva sig in i drömmarnas värld.



Kommentera här: