Solen är kvar.

Sol vid och vatten,
Höga berg och djupa hav,
Det är mina drömmar vävda av.


Nej då inte riktigt men nog är det skönt med sommar allt.
Som det ser ut nu så får vi svenskar en sommar i år också.
Ja hur skulle det se ut annars, tänk er snö på midsommar, hur kul vore det?
Nej tur att man kan va ganska säker på att det inte kommer inträffa.
Men nog skrivet om det..

Idag har jag 3st punkter att pricka av, uschabuscha va jobbigt. (skoja bara)
* Sitta i solen en stund.
* Städa.
* Kaffe med H.

Dagens fråga.
 VEM släppte in en flock med vildsvin tillsammans med en virvelvind i mitt rum när jag var borta!?
 Den som gjorde det kan ju vara så snäll och komma och ta reda på allt stök.
Nej jag får väl drömmavidare om det medans jag själv tar rätt på all tvätt som vart i helgen.

Nej som ni ser så blir det en ortoligt lugn dag för min del.
Och det är nog bra för vi får se hur mycket magen tillåter mig att göra idag.




Kommentera här: