Tröttmule.

Är så trött att jag tappa bort mig själv i ett mörtk rum.

Igår låg bloggen i dvala som ni kanske märkte..
Becca duktig har nämligen jobba och kommer fortsätta med det veckan ut..
Är på min gamla skola här på landet och gissa om man har minnen därifrån.
Gårdagen bestog ju då av jobb och på kvällen vart det skaka röv med dansgruppen.
Mycket intesinv men rolig dag med roliga aktiviteter med barnen och massa skratt på kvällen precis som det ska vara när man är ung och vacker.
Hittade också min blivande man på G hem från stan.


Tadaaaaa, här är jag och min nya man.

Älskar programet Ballar av stål som har premiär på söndag och gissa om jag längtar.
Ska kura upp mig i soffan och bara mysa när dom gör livet surt för den svenska befolkningen!
Ballar av stål är nog det ända program som jag blivit riktigt förälskad i på stört.
Här hemma får man höra att det är ett riktigt Rebecca-program och ja jag kan väl inte säga emot, för jag skrattar högt varje gång.
Så det är väl tur att vi bor på landet där ingen störs av det.
Man vill ju inte bli avbruten mitt i programet och behöva förklara för några farbröder i uniform att det inte är nån som stryper katten utan bara ett väldigt bra program på TV:en.
Dagen idag bjöd på jobb med dom underbara nissarna och ingen dag är den andra lik vill jag lova.
Bara tre dagar kvar till helg och jag kommer sakna dom små liven på fredag när jag går där ifrån.
Helgen är redan planerad in i minsta detalj, nej då jag är inte Charels Ingvar Jönsson heller så in i minst detalj är den inte planerad men nog har jag planer allt.
Men nu blir det att glo på lite TV sen HOPP i säng.

Så från oss alla (mig och mina 10 personligeheter), till er alla en riktigt god natt!








Kommentarer:

1 Pappa:

skriven

Inga ballar av stål på söndagkväll

pga FOTBOLL på Tv´, Spanska ligan

så där fick du TJIIIII

2 Hörre du PAPPA!:

skriven

Det blir de visst kidnappar fjärkontrollen och lurara ut dig i snön ska du se att jag får som jag vill. Och vill du se spanska ligan får du allt åka dit. :-P

Kommentera här: