Besök hos doktorn.

Igår kväll var jag på film kväll.
Hann bli hela tre filmer innan jag slog igen locken vid 4 på natten.
Vissa sämre än andra men sällskapet var ju trevligt.
Så de vägde ju upp en hel del.

Idag vart det besök hos doktorn och tror aldrig jag varit med om nå snabbare besök.
Gick ju fortare än att åka drive in på nån av våra hamburgerestauranger.
Hann knappt uppfatta att hon gjorde en underköknig eller skver ut receptet.
Vart uppropad i tid för ovanlighetens skull.
In och hon drog och tryckte så man började blöda och trodde det skulle ramla av.
Pratade i 140 så jag knappt hann uppfatta vad hon sa, medans hon skrev ut recept och sen öppnade hon dörren och sa hej då.
Ja tur att man hann fråga det man ville innan man vart utslängd efter 2 minuter. 
Vårdcentralen där man alltid kan känna sig välkommen, jo hej ska det vara ett skämt?
Chokad och blödande gick jag där ifrån och försökte komma på vad hon sagt.
Chansade på att hon skickat receptet till apoteket, så gick dit och jo då det hand hon.
Så ja nu blir det en antibiotika kur på 10 dagar.
Jippi (NOT)!
Men men hoppas på bättring annars skär jag bort skiten.

Förbi och norpade åt mig kaffe hos en vän innan hemgpång.
Väl hemma hade min far maten klar så i med mat i magen och sen gav jag och mor min oss ut på en biltur.
Med målet att tanka bilen..
Ja det fick ju fin hela vägen från början till slut.
Kändes jobbigt att vara 22 år och inte kunna tanka en bil äns en gång så jag klev ur och gjorde det med mammas hjälp, så nu TROR jag att jag kan det till ett senare tillfälle.
Kan ju alltid hoppas att jag kommer ihåg.

Nu blir det film för hela slanten tills ögonen åker igen självmant.

Kommentera här: