Härligt.


Ännu en dag som tagit slut.
Speed speed speed.
Precis som alla andra dagar försvinner dagarna i en väldans fart.
Nu på kvällskvisten har vi varit hos morfen som fyllde år.
HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA för honom.
Åt smörgåstårta och drack lite kaffe.
Ja ja de slank väl ner en och annan kaka också.
Inte för att jag behöver eftersom jag redan är så otroligt söt men de är ju himla gott.

Väl hemma så slog jag ner rumpan vid TV:en och började zappa.
Fasnade vid programmet "Fängelse hundar".
Ja det va ju ett program om hundar så man kan ju inte annat än att luta sig tillbaka och titta.
I programmet tränades upphittade hundar av intagna för att sedan kunna adoptera bort jyckarna.
Riktigt kul.
Ja för en und älskare som mig alltså.
Men nu ska jag avrunda kvällen med trippla avsnitt av Sex And The City på Comedy Central.





♥ I´m in heaven! ♥



Kommentera här: