Högväxeln i.


Så var denna fredag slut.
Har kört på högsta växeln hela dagen.
Full rulle i Gunsta för att få upp ett tält till, baka cheescake, bära brd och stolar, få upp belysning.
Ja nog har vi alla kört på en hög växel allt.
Vi är ett bra team som till vår förvåning jobbar otroligt bra ihop.
Bra jobbat alla!!

Sprungit fram och tillbaka, åkt hit och dit i både bilen och på kärran.
Man känner sig alltid som ett litet barn i en stooor godis butik när man får sitta på kärran efter bilen och åka.
Och det var precis så jag kände idag när jag gjorde det.
Jag blir nog aldrig för gammal för att tycka att det är kul och spännande.
Alltid lika stort leende och stora ögon när jag sitter där bak och känner vinden i håret.

Men nu är det mesta klart för Peters 30års fest och imorgon återstår bara den små fixningarna inna kvällen.
Känner i lilltån att detta kommer bli så bra så.
Imorgon blir det högsta växeln igen tills kvällen då vi tar med glatt humör och kör all in!


Dags att slåss med kuddar och täcket.
Så på med boxnings handskarna för här kommer jag!




Kommentera här: