Lättad.


Fredagen bjöd på alkoholförtäring och utgång.
Vi gjorde BMB osäkert med lite dans och barhäng.
Efter krogen vart det donken och på vägen dit måste ju klumpfoten jag så klart trampa snätt i dom höga klackarna.
Så lite små haltande i en öm fot tog jag mig fram i fredags natten.
Mycket rolig kväll som avslutades med prat och mat i goda vänners lag.
Vi somnade nog alla ganska nöjda och utslagna.
Tack för en toppenkväll alla inbalndade.
(Bilder kommer senare)

På Lördagen vakande jag nöjd men med en stukad fot.
Mer svullen än någonsin.
Så kan det gå i fyllan och villan.
Tjat, tjat, tjat, från lille Sandra och efter mycket om och men gick jag med att ta en sväng på marknaden.
Halta Lotta sviker inte i första taget.
Försökte få med oss min ögonsten men gick inge vidare.
Så de fick bli tjej duon ensamma på Rocklunda.
Fick halta mig fram bland allt folk.
Men det gick ju bra det med.
Efter några varv och en hel del prat så var äntligen Amanda böjd med karusellåkningen med sin faster.
Så då kunde vi äntligen ringa efter the love som så sällt kom och hämtade oss.
Resten av Lördagen så vart det massa mys i soffan med diverse onyttigheter.
Ja som vanligt dagen efter.

Söndag och mors dag.
Mamma visste inte vad hon ville ha så vi bjöd henne på en langos och en ballong på marknaden.

(Mammas)
Tror hon var nöjd.
Jag vart också nöjd.
Äntligen fick jag min poster jag trånat efter sen dagen innan.
Motivet var så klart Marilyn Monroe fast i 3D.

Hur snygg som hellst så nu får jag vänta tills min födelsedag då jag får den inramad och klar av mor och far.
Ännu än till min samling av tavlor, klocka, bricka handväska och tändare.
Man kan aldrig få nog av henne.
Fick mys sällskap i soffan frammåt kvällen.

Vaknade tidigt i morse för att vinka av honom.
Gick och la mig igen och vakande inte förrän ett X antal timar senare.
Fick ett besked så de kändes som att 10 ton sten lättat från mina axlar.
Så nu blir det sol för hela slanten resten av dagen.


Kommentera här: