Long time!



Länge sen sist.

Har haft fullt upp och inget internet.
Då blir det lätt lite tomt.
Jobbat, förberätt inför 30års fest och stått modell.
Ja modell för en dag som alla andra och de va ju en upplevelse.
Kul!, men hade vart bättre om läppen varit okej.
Nu ser den där emot otroligt fin ut men det beror ju på min älskade percing är ut tagen.
Kände mig ortoligt lavrig när jag vart depp över en percing men den va ju ändå en del av mig.
2½ år fick jag iaf ha glädje av den.
Och för att se det possetivt på allt vi gått igenom nu på slutet så får man vara glad över att det var läppen och inte tungan.
Hur hade det sett ut?
Uppsvullen tunga är ju inget man vill ha.
Men nu får de läka och sen kanske det blir en ny.
Inget bestämt än.

I helgen blir det 30års fest för kussen som blev stor igår.
Hela 30 år!
Härligt.
Grattis till honom!!

Men det är ju ingen ålder om man jämför med min framor som blir 91år idag.
Grattis till henne!!

Så när alla grattulationer är klara så måste jag ju även få tala om att jag har världens bästa vikarie jobb.
På förskolan där det käns som att jag är född för att jobba.
Har jobbat med alla små söta barn.
Vart bjuden på kaffe av ett barn, fast skulle dricka det med fadern som enligt barnet behövde tjejsällskap.
Söta dom är dom små knoddarna.

Nej jobbat kallar imorgon med, så hopp i säng nu på återseende!



GW är min idol och varje onsdag ger han inte bara sitt uttalande om brott utan även sina härliga sms puchar!
LOVE IT!



Kommentera här: