Rus på jobbet.



Min dag har inneburit jobb med småttingar idag.
Och bara barnen innebär en massa rusning för min del.
Men inte nog med det utan de va ruset i spåret idag för förskolan och då rusade vi ännu mer.
Och som vanligt när man jobbar med barn så har man kul.
Sprang med ett barn i ena handen och en vagn i andra och skrek "hejja hejja hejja" så hela Skultuna hörde oss.
Vi skrattade och bubblade så jag trodde vi skulle spricka.
Dagen har rullat på i en väldig fart och vipps så var de hem gång efter en massa rusande och njutning ute i solen.
Ja man kan inte annat än älska jobbet och när solen är framme så gör ju inte det att man ger jobbet några minus poäng direkt.

Hem och slängde i sig lite mat innan man for till Gunsta och kollade läget.
Hur förberedelserna går inför festen på lördag.
Alla hade eller var på G att åka när vi kom så vart en snabb visit och lite ordbyten med morfar innan vi for hem igen.

Blev dusch och TV för resten av kvällen och gissa om jag ska lägga mig tidigt ikväll.
Ja barnen har kört slut på mig.
Men det är härligt och jag tänker då inte klaga.
I´m lovin it!

Imorgon väntar förberedelser inför Pettans fest och jag tänker allt vara där och rycka i lite trådar.
Så imorgon blir det all in!

Men som tidigare nämnt så blir det brottning med täcke och intrassling i lakanet...
.... extakt nu!


Kommentarer:

1 ulla:

skriven

duktig du är på fixa och grejs :)

2 Svar!:

skriven

Ja jag kan bara jag vill.

Kommentera här: