Solen tittade fram.


Vilken energi kick.
Vaknade upp och såg min kära vän solen titta fram uppe i det blå.
La mig på soffan i väntan på att strålarna skulle nå alltanen så jag kunde sätta mig lite i solen.
Strax efter så ringde telefon och jag fick prata en stunde med den bästa killen på jorden.
Vi hann slänga några ord innan han var tvungen att lägga på.
Men med all energi och lycka kunde jga inte längre ligga i soffan utan att hoppa upp och ner, så bestämde mig för en lite promenix i det vackra vår vädret.
Lagom tills jag kom tillbaka så hade solen nått alltanen.
Så la mig där och samlade ny energi.
Tog ut stereon och skruvade upp lite.
Tror hela Munga hörde Dolly Partons ljuva stämma och min oljuva stämma som rockade minst lika högt.
Men det är sånt man får ta när man har mig i närheten.

Frammåt eftermiddagen kom mina kära efterlängtade päron hem.
O´boy!
Vart lite prat och sen en tripp till stan.
Landade på B-haus.
Gick där och strosade en stund innan bilen rullade hem igen.
Hem äta och sen iväg.
Kafferep på borta plan med massa snack och skratt.
Väl hemma igen så var det betala räknings dags.
Alltid lika kul att se pengar försvinna från kontot lika fort som dom kom.
(NOT).
Nu blir det TV en stund och sen ta några studs i sängen för att falla in i nattens koma.




Bildbevis på att solen faktist finns på riktigt!


Kommentera här: