Svävar som på moln.


Har varit riktigt duktig nu i några dagar.
(Så mini semestern är jag värld).
Varit i längenheten och fixat.
Eller ja snokat lite i lådor.
Hemskt kul att se vad min kära karl har i sina gömmor.
Igår så kom det fyra hjälpande händer och skulle hjälpa mig med lampa och gardin stång.
För ni som läst min blogg lite då och då vet hur de gick sist.
När jag som ensam kvinna skulle ge mig in i elektriker världen.
Ja men som jag nämnde då så gjorde jag inge fel utan lampan va knas.
Och de står jag fast vid!
Två av händerna va otroligt effektiva dom andra var för små men dom hjälpte till på sitt sätt.
Så nu är de en fungerande lampa hämgandes i taket i vardagsrummet och lägenheten har även fått gardiner i vardagsrummet!
Vilket team jag min syster och Theo är.
Tack för all hjälp mina hjärtan!
Mysteriet med nyklarna är också löst.
Och medans vi sprang runt som yra höns hittade vi även en tvättstuga och ett soprum.
Inte illa sprunget.
Så nu är de problemet löst!


Imorgn bär det av 06.00 piiiiip.....

En liten mini semester i familjens sällskap är aldrig fel.
Och det blir komplett med en massa shopping.
Hur härligt som hellst.
Har en lista som är 2 mil lång.
Nej men ett halft A4 lång är den iaf.
Blir nog en hel del som inte står på listan som kommer hamna i vagnen.
Om jag känner mig själv rätt.

Minst en sån här vagn kommer man nog ut med.
Ja men jag ska ju vara där i två dagar (ungefär) så två borde jag ju hinna med.
(Känner hur leendet på läpparna plötsligt blev större).
Shoppa är inga problem men hem sen då?
Ja de blir ju ett litet problem men nu har man ju sätt hur man packar bilen och de tackar jag första säsongen av Ullared serien för.
Man sitter tydligen på de som inte får plats.
*Tummen upp*

Nu måste jag göra sista rycket innan jag kan nanna kudde och invänta morgondagens och fredagens shopping!


Kommentera här: