Byta från Tele2?


Nu har jag hunnit med en hel del idag och kan nöjd men fortfarande lite rastlös välkomna kvällen.
De är Fredag kväll och jag spenderar en lite stund här som ni märker.
Om en lite stund får vi finbesök från Max och de kommer bli tal om abonemang.
Mobila abonemang.
Jag har länge funderat på att byta från Tele2 till något annat.
Och nu verkar de som att de blir av.
Bara några frågor och ställa och sen kanske man har bytt.
De visar sig.
Nu funderar jag på ett glas rött och avnjuta den underbara kväll vi har framför oss.





Kommentarer:

1 Tele2:

skriven

Hej Rebecca,



Det är tråkigt att läsa att du funderar på att lämna oss som din mobiloperatör. Om det finns något du önskar få bättre eller annorlunda på ditt abonnemang hos oss idag får du gärna kontakta mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2

Kommentera här: