Han älskar mig ändå.


Jo de är säkert.
Daniel <3 Rebecca!
Och jag vet att han älskade mig extra mycket idag när jag vart på buttert rethumör.
När han skickat gulliga sms eller ringt och varit gullig har jag retats så där lagom mycket så han varit på sprick gränsen.
Han sprack inte helt de bara knaka otroligt mycket i honom.
Jag är verkligen en retsticka och när han inte visste vad han ska säga så hör jag en STOOOR suck och så kommer meningen: "MEEEN DUUU!"
Då fnittrar jag lite extra och mår ännubättre.
Efter en stund till hör jag en lika stor suck och kommentaren "Oj nu vart de dålig täckning!"
Inser att han verkligen är på väg att ge upp och lägga på, så lugnar ner mig.
Men jag kan inte hålla mig länge.
Retas är ju jag så bra på.
Han kan bli butter, sur och lite tvär men...
Han älskar mig ändå!!


Så de är väl snarare Daniel <3 en retsicka.






Kommentera här: