Längtan.






Vi har pratat om de länge och nu verkar de bli dags att boka.
De sas så tidigare idag, och igår kväll, och i lördags kväl,l och på lördagsens dag, och i fredags vid 11 tiden.
Ja så då får vi göra de.
Annars kommer vi nog inte iväg...
Men vart ska vi åka??
Vi är överens om nå varmt och soligt ställe där man kan uppleva och må gott.
Vi ska åka i höst när de är reg och grått eller snö här.



Nej tack till jobbiga party städer.
Ja tack till städer och byar där man kan se och uppleva.
Avsluta kvällen med en god middag och lite vin för att sen ta en drink innan sängen.
Jag vill inte supa bort minnet utomlands.
De kan jag göra här hemma.
Jag har en altan, lite sol en pool och hemkört och lingondricka (har jag inte nej men går lika bra med vodka och lingondricka).
Och de är mycket billigare än att åka flera 100 mil i luften bo på nå hotell bara för att supa bort sitt minne i ett främmande land..



Nu vill jag boka så vi verkligen kommer iväg i höst/vinter.
Alla dessa bilder jag tittar på och all info jag läser om alla dessa ställen över hela världen kan inte göra annat n att jag drömmer mig bort och längtar.
Men vi ska se till att de blir verkligt nu.
Frågan är bara vart vi tar vägen??

Vart kan man åka om man vill åka dit inte så många turister åker?

(förslag skulle inte skada bara hjälpa, tack)


Kommentera här: