Middags lur.


Ja jo jag va uppe före tuppen.
Anländer till första jobbet vid strax efter 06.00.
VA!?
Ingen där!?
Satte mig i bilen och slumrade en stund.
Strax före 07.00 kunde jag komma in då de började strömma in folk.
Härligt!
Efter 2 timmar begav jag mig hemmåt för huvet bråkar idag igen.
(men gjorde klart de jag skulle iaf).
Hem och la mig på päronens säng.
OJ va hände!?
Nån slog mig hårt i huvet.
Va titta jag på?
När svartnade de för ögonen?
Kvicknade till när far min viskade hej då.
Ööh va är klockan?
12.05 fick jag till svar.
Suckar till och somnar om för några minuter.
Tar mig lite mat och nu är jag mätt och belåten.
Tröttare än någonsin.
Lägger mig nog en stund till.
Har ett huvud till salu!
Nån som är intresserad??????????

Sen ska jag köra min mor så jag kan låna bilen.
Grabb passning efter jobbet!
Tummen upp för världens härligaste 5 åring.
Vi har alltid lika kul!



Kommentera här: