Några dagar ledigt.


Ohejåhå.
Nu har de gått för runt.
Jobbat som en tok och på min lediga tid har jag lekt flytt"karl".
Men nu börjar de lugna sig och jag tar ledigt några dagar.
Fram till torsdag då jag tar mig en tripp till jobbet och förbereder inför en tävling som äger rum på påskdagen.
annandagpåsk slår vi till med Workshopp på Dansverkstan så då är de jobb och på tisdagen sätter kurserna igång igen efter påskuppehållet.
Men nu riktar jag in mig på två lediga dagar och sen en massa ZUMBA efter "jobbet" på torsdag.
Vi har nämligen påsk-zumba på skärtorsdagen.

Zumba Kidz Från 9år kl: 16-16.45

För nybörjare och pensionärer kl: 17-17.45

Tona din kropp med vikter kl: 18-18.45

Zumba Basic för alla kl: 19-19.45

Dresscode: PÅSK = Gratis träning!!

Så på med sjalen och förklädet ta med kvasten och mellanlanda på Dansverkstan INNAN ni far vidare till Blåkulla.

Slå en pling om ni inte vill gå själva för jag kommer dyka upp på ett pass.
Så bara att hänga på.



Kommentera här: