Slut som människa.


Huuuujeda mig va jag är trött.
Har jobbat på som en tok känns de som.
Först tidig morgon för att hjälpa till att städa på extrajobbet och sen DV på kvällarna.
Känner att de tär på mig och idag kom jag inte ur sängen på morgonen.
Ögonen va svullna och huvet va stort som 10st fotbollar.
De dunka och sprängde så hade inget annat val än att ligga kvar.
Bara av att ställa mig upp och hämta mobilen när de ringde gjorde de hela ännuvärre och fick en otrolig spykänsla.
Så nej till första jobbet och de andra sen på eftermiddagen kunde jag hackit ta mig igenom.
Men de va nära till gråt många gånger eftersom huvet spelar mig ett spratt.
Nej nu blir de slut på klagandet och tar mig ett match med kuddarna i några timmar.
Ser fram emot bättring när klockan ringer 05.00 PIIIIIIP!



Kommentera här: