Snabbinlägg så här på tidiga kvällen.

Påsk ZUMBA äger rum på Dansverkstan på Torsdag!

För nybörjare och pensionärer kl: 17-17.45
Tona din kropp med vikter kl: 18-18.45
Zumba Basic för alla kl: 19-19.45

Dresscode: PÅSK = Gratis träning!!

Så på med sjalen och förklädet ta med kvasten och mellanlanda på Dansverkstan INNAN ni far vidare till Blåkulla.
Eller vad sägs om att damma av den gula fjäderdräckten??Dresscode =PÅSK = Gratis träning.
 
Så på med sjalen och förklädet för en mellanlandning på Dansverkstan innan Blåkulla.
Eller vad sägs om att damma av den gula fjäderdräkten ni har hängande i garderoben och kom och skaka loss med oss.

De är bara att hänga på vi har riktigt kul!

Ja nu skrev jag ju igår att jag skulle tatt mig en promenad eller cykeltur idag men nääh nu vart de inte riktigt så.
Tog en rumba med räffsan på gräsmattan istället.
Så nu är de knappt nå löv alls.
De och ur samt i plock av diskamskinen har hunnits med idag.
Så nu gör jag ett stressinlägg innan jag ska bege mig in till stan.
Min mor ska ju in så jag tar mig en liten promenad från A till B.
Jag går alltså från hennes slutdestination - hem till Daniel.
Så då blir de ju en liten promenad!
Toppen!
Neh nu måste jag rusa vidare om jag ska kunna ta mig in till min stora kärlek.


Kommentarer:

1 mili:

skriven

söt blogg du har:)

Kommentera här: