Var det inte igår??


Idag kunde jag fastställa att tiden springer och jag hänger inte alls med.
Pratade med en söt vän i telefon.
Samtalade om de vanliga.
Helt plötsligt får jag en kommentar som "Neh de va två månader sen de hände".
Förvånat svarar jag: "Va var de så länge sen vi träffades?!?"
Hon skrattar till och svarar: "Ja om inte längre sen."
Jag blir lite rädd att jag inte hinner med i svängarna.
Plötsligt står man väl där med en 11 barnbarn hängandes i armarna och jag förstår inte alls vad som hänt.



Hur som så va de otroligt skönt att höra hennes röst och prata av sig om "senaste nytt".
Som inte alls är så viktigt men efter så lång tysstnad kan man INTE låta något vara kvar under duken.
Fick förfrågan om att följa med till en pubb ikväll men när jag satte mig i bilen ikväll vid 22 tiden isåg jag att jag var för trött och skulle inte orka vara trevlig så jag for hem.
Får ta igen de en annan gång då jag kan dricka och vingla till Vega kanske..?
De vore ju inte fel.
Allt för länge sen jag va ut och minglade nu.
De beror BARA på att tiden springer 1000 meter före mig inget annat.
Men snart så är jag ute och minglar igen i en bar nära dig!



Bara en tidsfråga.



Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Har emilie rakat av sig håret? :-D

Kommentera här: