Vart börjar man??

 
Jag vet inte vart jag ska börja...
Har hänt en hel del de sista dagarna.
Så skiter i att dra allt utan väljer med omsorg vad jag ska skriva om.
Ja vi börjar med....
Påskafton:
Lunch hos morfar och mys hemma på kvällen.

Påskdagen:
Jobbade för att sen bege mig och leka "larmtekniker".
Vidare hem till min stora kärlek.
På vägen fångade vi med oss mat och mjölk till kaffet.
De va/är ju påsk så de ramlade ner en och annan muffins till kaffet också.
Mat i soffan och kaffe i solen på balkongen med sällskap av den bästa!



Kunde inte bli bättre.
Kom även på att trotts våra tjaffs och missförstånd så är vi nog de lyckligaste paret.
Eller har vi bara passerat tröskeln där man bara behöver titta på varandra för att veta vad som pågår i huvet på partnern??
Sen skaicka jag iväg honom på ett mycket hedersvärt uppdrag.
Filmhyrning.
Ja han fick åka hel själv medans jag plockade in fikaresterna.
Men han hade ett par peppande ord med sig i bagaget när han stack.

R - Ta nu en bra film och ingen skit rulle.
D -  Vad vill du se då?
R - Jag vet inte ta något bara.
D - Men vad är du sugen på då?
R - Nå bra!
D - ???Eeeh jaha som??
R - Men ta nå bra bara. Du märker om jag inte gillar filmen. Åk nu!




Mer fundersam stack han iväg och jag vet inte om han va rädd eller om han vart klokare men han välde rätt!
Somnade sen utmattad i hans armar.
Dagen:
Vaknade och åt lite frukost.
Sen vart de hemgång och jag spg fram emot en skön dusch.
Men har fortfarande inte kommit in i den...
ÄN.....
Har drukcit kaffe med sällskap och grävit lite i landet.
Inte mycket för de mesta va klart när jag kom ut.
Men de lilla va kul.
Har kommit på att trädgårdsarbete är skönt.
Man får motion och sol på sig.
GRATIS!
Nu återstår duschen och sen då??
Ja de vet jag inte.
Film på TV:en kanske eller en biltur utan slutmål!?






Kommentera här: