Bildemoner har erövrat min hjärna.


Jag är besatt..
Av bildemonerna.
Jag kan inte lsuta tänka på de.
Vart jag än vänder mig ser jag bilar.
Och ser jag dom inte tänker jag på dom.
En sån kanske??.. Eller en sån?.. Men vänta nu en sån då??? Hmmmm!?
Jag är nämligen mitt uppe i bil letande.
Har alltid varit insnöad på en golf som första bil.
Eftersom dom oftast är små, söta (inte alla men iaf), och bensinsnåla.
Men nu är jag lite men inne på Polo också.
De funkar ju lika bra.
Små, söta och bensinsnåla.
Oftast perfekta pendlarbilar eftersom jag ska ta mig från hemmet och till jobbet i den.
Eller ja kanske till att besöka nära och kära också??..
Där kaffet finns där finns jag!! HA!
Så nu sitter man heladagar och halva nätter och bara letar, letar och LETAR..
Finns några jag fastnat riktigt mycket för men som alltid är de först till kvarn och jag som är lite velig coh vill veta mycket innan jag tittar han inte mycket att lägga emot i de avseedet...
MEEEEN de kommer.
Hoppas bara jag hittar nån innan DV börjar igen...
Jag ger då inte upp.
Må bäste köpare vinna!!




Kommentera här: