Byter ciggen mot bättre hälsa och en bil.


De jobbigaste jag gjort i hela mitt liv men antagligen de bästa beslut man kan ta..
Att sluta röka.
Mmm jag ger mig påt igen och nu tänker jag inte misslyckas...
Men man ska inte ropa hej förrän man rott i land.
Är bara inne på dag 3 och de känns i humöret kan jag lova.
De är inte på topp och jag är så rastlös att jag måste ha någet att göra hela tiden.
Tände på alla kanppar utan förvarning och de är de jobbigaste men hela projektet.
Men jag måste dels för att ha råd med bil men den största anledningen är hälsan.
De är ju faktist inte bra att röka..
Så nu hoppas jag på att jag fimpat för gott.
Och ja de går faktist att ta en kopp kaffe (eller flera!) utan att stoppa en giftpinne i munnen.
De är ju en aning godare utan den där pinnen också..
OM jag ska va helt ärlig.



På lördag ska jag till Dalarna och titta på bil också.
Den är sååå söt.
En svart Golf 2:a som är tjej kört och riktigt fin på bilderna.
En riktig tjejbil helt enkelt!!
Ja nu får vi hoppas att den är lika fin irl som på bild.
De är lite läskigt att köpa bil.
Ska jag ha en egen bil!?
Jag som knappt haft en egen cykel? (käns de som)
Jag är inte äns säker på att jag är en så bra bilförare att jag kan ha egen bil.
Är de inte bättre att krocka mamma eller pappas bil??
Kankse borde anmäla mig till uttagningen av Sveriges värsta bilförare och se hur de går först?



Men innan lördag ska de hinnas med att äta kräftor hos min moster och de ska vi göra imorgon kväll.
Jag riktigt läntar eftersom jag älskar skaldjur och speciellt kräftor!



Kommentera här: