Mer av mina tjejer!


Min dag har bestått av städ och tvätt.
Hann med en snabbkaffe på förmiddagen hos en vän också.
Ite illa för en tisdag!

Nu har jag beställt mer av mina tjejer.
Så snart har jag alla 6 säsoner och deras 2 st filmer, av de bästa brudarna i Sex And The City.
Gissa om jag går som på nålar och rusar ut till lådan så fort jag ser postbilen!
Spännande och skönt ska de bli när jag har dom hemma och kan återgå till mina avslappnings kvällar med dom.

Jag skulle igentligen beställa kläder men de vart mina brudar istället.
Får bli kläder nästa månad istället.
Är ju faktist i behov av en jacka..
Ja ja de kommer.
Hösten och vintern får hålla sig borta några veckor till!
Nu ska jag ställa i ordning lite fika till de bästa föräldrarna i världen!
De är dom mer än världa!

Kommentera här: