Nöjd med min insats idag!


Vaknade vid 8.30 och låg och drog mig.
Telefonen ringdevid 9.00 och de va min söta mor som ringde.
Då va de bara att hoppa upp och in i duschen och göra sig klar för en helförmiddag med henne, systersyster och Theo.
Uppdraget va att mata änder.
Så med ansiktet på knata jag ner till stan för att möta upp mina hjärtan.
Såg min stora kärlek efter vägen som brumma förbi i sin jobb bil!
Kunde dagen bli bättre??
Humöret på topp!
Vi matade fåglar och åt glass i solen innan de va dags att bege sig hem för att ta sig ett dopp i poolen.
Snabb dopp innan de va dags att bege sig till jobbet för några timmar bakom kassan på ICA.
Ja jag har hunnit med mycket idag och jag gillart.
Så nu sitter jag med inpackning i håret och mår toppen över min insats idag.
Egentid innan säng gång alltså!!
Imorgon blir de bad i de blå med syster och systerson!
Hel dag på stranden lutar de åt!
Kan inte bli bättre.
Jo de är min lediga dag såklart!
Livet leker!!! ♥



Kommentera här: