Semester!?


Börjar kännas i humöret att man inte haft nån riktig semester sen man hande sommarlov i skolan.
Alla går på semester på sommaren medans en annan jobbar på som om de vore normalt.
Visst de ger pengar men fritid är så mycket värlt!!
Jag vill resa.
Se Sverige oh resten av världen!!!
Och som om inte de vore nog så mår man inte topp topp i sommarvärmen.
Magkramper och spy attaker har gått så långt att jag inte klarade av att jobba igår.
Men idag gör vi ett nytt försök till att arbeta.
Tillbringar mina lediga timmar med att försöka vara trevlig mot min kärlek, samt hans bror och tjej som är här på besök från Norge.
Hon har börjat få en fin liten bäbismagen nu.
Så ni kan ju gissa vad de mesta av våra samtal går ut på.
Jo barn!
För er som inte kunde gissa.
Imorgon är min lediga dag så då ska jag bara vila upp mig och hoppas på de bästa.
Men nu blir de att förbereda sig mentalt på att snart styra skutan mot jobbet!



Kommentera här: