36,2!!


Ja äntligen är kallblodiga jag tillbaka.
Från 39,1 ner till 36,2!
Febern försvann över en natt och de känns underbart.
Kanske finns de en gud iaf som läste min blogg och skonade mig eftersom jag är så underbart snäll och har ett jobb att sköta?
Jo man kan ju alltid tro de om man vill men jag tro då inte på de.
Så nu med en god kopp te och hårfärgen som sitter i och verkar så har jag de ganska bra.
Sitte nog ännu finare med en dusch sen.
För jag skulle då inte vlija kramas med mig nu om jag va nån annan alltså.
Men jag får ju skylla på att jag haft 2 dagars feber så..
Ja ni fattar.
Så vila och lite energi kurer idag och imorgon så är jag nog på topp på söndag när vi kickar igång på jobbet.
FEBERFRI!
Så lite kan göra mig så gald.
Ja jag är inte så krävande utan ganska enkel människa.
Det kommer bli en bra dag idag.
Jag känner de i lilltån!





Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Så skönt att höra att du mår bättre gumman!!! Nu har det väl varit lite för mkt sjukt för din del ändå?! Stora kramar från mig!!

Kommentera här: