Dag 1


Okej vaknade med en blandning av pirr och panik.
De ligger nämligen till som så att jag ska börja hårdköra för att komma fortare ner i vikt.
Jag är på god väg men nu tycker jag de märks nada och istället för att jag ska börja tröttna så blir de hårdkörning.
Så förhoppningsvis ser jag helt anorlunda ut innom kort.
Håller alla mina tår för de och då är jag ett steg närmare mitt hälsosamma liv jag strävar efter.
Ja allt FÖR hälsosam är ju inte bra de heller då blir man ju knäpp i huvet så de är inget för mig.
Så kaffet slutar jag inte med.
Nån måtta får de allt vara.
Så innan läggdags blir de invägning (jag som inte stått på en våg på flera år).
Blir kort tagning på hur kroppen ser ut nu och så tänker jag göra en gång i veckan fram till mitt mål.
Och jag må vara konstig men jag har inget mål i vikt utan ett mål i storlek på kläder bara.
Så hejja hejja mig!
Detta kommer bli toppen!
Jag är så taggad och jag vill bara att tiden ska rinna iväg nu!
De rullar på de går bra nu!



Kommentera här: