F - dagenskväll.


Helena: Ja nu ska jag verkligen göra allt för att inte bli sjuk igen.
Varit sjuk så de räcker för flera år framöver.
Så nu blir de motion till 1000 så fort kroppen tillåter och innan dess blir de massa berocca och c-vitamin.

Idag så har de inte hänt mycket, är så fruktansvärt rädd för att bli sjuk igen.
Tog det lungt i soffan och tvättade lite medans jag färgade håret och bara njöt av te.
Jag har upptäckt att te är liiite godare än kaffe på morgonen.
Även om man inte tackar nej till kaffe på morgonen.
Kanske har jag blitt en te-gumma?
Nu frammåt kvällen och när de vaknades middag trillade det in folk.
Nemen oj så trevligt.
Syster med familj dök upp och sen kom MIN "man".
Han som hande feber igår va tydligen feber fri nu han med.
Jisses vilken tur jag har.
Efter maten fick vi semla som syster hade med.
Vilken (o)tur min far hade.
Han som (inte) tycker om semla så mycket.
Farligt att sitta berivd honom vid ett sånt tillfälle om man inte har järnhand runt godbiten.
Jag vill ta de lite lungt med min mage nu så den hinner vänja sig efter sjuklings vändan så jag åt inte så mycket.
Tog locket sen va de bra.
Nu är de film tajm och Theo fick välja film.
Jul med Musse Pigg.
Ja varför inte vara ute i god tid i år?
Men min karl och systers karl verkar inte så intresserade.
Undrar varför??
Imorgon blir de ännumer te och ännu mer berocca!


Kommentera här: