The feber is here.


Pratade med min karl igår kväll och han låg hemma i feber.
Fick dåligt samvete eftersom de uppenbarligen är jag som smittat honom.
De roliga är att han gnällde på att jag gick och jobbade med feber men de lät ju som att han också skulle göra de.
Rolig prick de där, eftersom han är precis lika när de gäller jobbet.
Lika barn leka bäst.

Vaknade av frossa vid fyra i morse men kände att jag va het som en bakpotatis igen.
Härligt nu är de på gång igen.
Jo men visst lyckades ju vara feber fri i 2 HELA dagar.
Är de inte lyx?
Jag har abslout inte tid att vara sjuk.
Mycket som skulle hinnas med nu denna vecka innan vi drar igång på riktigt på dansverkstan.
Men idag tänker jag utföra mina to do planer men imorgon får jag väl ligga hemma och kurera mig precis som jag gjorde för 3 dagar sen.
Det börjar verkligen gå mig på nerverna nu och jag är INTE NÖJD!

Tar mig feber och beger mig ut för at möta dagen.





Kommentera här: