Tröttas i Munga.


Hej jag heter Rebecca och är idag tröttast i Munga.

Ångrar abslut INTE att jag åkte på rocken igår och att de vart sent hem inatt men jisstanes va trött jag är.
När klockan ringde för väckning idag så ville jag inte lämna sängen.
Bara en liiiiten stund till.
Önskade mig en knapp där man kan trycka för att pausa tiden men den va tydligen slut för inte fick jag nån iaf.
Fast jag bad så snällt.
Men som den kämpe jag är så tog jag mitt täcke och la mig på soffan ett tag.
De fanns de iaf lite tid till.
Grymtade lite med mor och far som ville höra vad jag hade gjort igår.
Så skvaller och te intag på hög nivå.
Eller ja så hög nivå jag orkade eftersom jag va/är tröttast i skogen!
Klockan tickade och jag va tvungen att sätta lite färg i ansiktet medans jag fortfarande låg ner.
Sminkning i liggande ställning kan jag faktist rekomendera om man är riktigt trött.
Jobbet gick fin fint och jag tog i från tåna för att orka sista kvarten.
Hem och slänga i sig lite mat och kaffe på de med trevligt sällskap.
Ja mer än så har inte hänt idag och mer än så kommer inte hända.



Kommentera här: