Gårdagen och lite upphittade bilder.


Igår så tvättade jag lite och hann med ett dopp i poolen innan de va dags att åka in mot staden.
Jag gjorde ett stopp och de va för att hämta upp schemat från ica.
Så nu har jag mitt sommar schema hemma.
HÄRLIGT!
Sen for jag vidare på jakt efter två muggar man kan ta med sig kaffe i.
För de känner iaf jag att jag vill ha med mig när vi ska bege oss ner i landet på fredag.
Inte helt fel.
Hittade bara tråkiga i silvrig plåt men de va ju inte riiiiiktigt de jag ville ha.
Men sen hitta jag två svarta i porslin men de va ju inte riiiiiktigt de jag ville ha fast dom fick duga.
Hade ingen lust att leta ihjäl mig.



Sen vart de vidare till solöarna (ja jag vet de va fint väder ute) med min vapendragare som jag inte sett på år och dar som aldrig provat på "mitt" solarie.
Sen vart de kaffe i massor och jag skojar inte när jag skriver att vi kokade flera kannor medans vi satt på balkongen.
Tack för en heeelmysig kväll på din balkong!
Sen for jag hem och började packa lite smått inför helgen.
 
Idag hittade jag även lite bilder på telefonen dels från en promenix och på Theo när jag tog med honom till båthamnen.
Så nu tänkte jag bjuda på lite bilder som avslutning på detta inlägg.

Jag älskar landskapet jag ser på mina promenader här ute.
Skogen is the shit!

Åkrar!


Fullt med röda hus och lador överallt.


Jag älskar detta träd. De är så vackert på nå sätt.


Inte ett moln!


Vart tog vägen vägen??!!??

Mosters ögonsten!!

Glass är gott de tycker nog liten som stor!




Kommentera här: