Mitt första Bug Run är över.


Ja de är slut på Bug Run för i år..
Nästan lite sorjligt men vi ser fram emot nästa år.
Ett år går fort.
Och jag vet att detta år kommer springa ifrån oss.
Mycket som kommer hända och jag ser vekligen fram emot de.
Några få korrigeringar till Bug Run 2012.
Störra tält, och bättre stolar.
Ska absolut inte klaga på de tält vi hade (de va ju iaf vattentät) men de va nog lite i minsta laget för både mig och Daniel.
Ingen av oss är ju under 1,80.
När man vaknade kände man sig som en räka, ungefär den formen va de på oss där vi låg.
Så redan när vi gick och la oss första natten vart de spikat med större tält 2012.
Sen underlättar de ju med en stol där de finns mugghållare när man är på en sån tillställning så de får också bli till 2012.
Och folket jag träffat ska vi inte glömma nämna.
Vilka stjärnor!
Jag har ont i magen och mina kinder av en hel helg med bara skratt från de att vi vakna till de att vi somnade.
Hur härligt är inte de??
Jo jag älskar de!
Fina kommetrarer blandat med bra humör kan inte bli annat än toppen.
Alla fina bilar man sett och  de gick undan när vissa körde vill jag lova.
Älskar´t!
Men de bästa av allt.
Att få lägga sig i armarna på den man älskar varje kväll och sen få vakna upp i hans armar till ljudet av bilarnas mototer va de bästa på hela helgen.



"Big Bug Run Fun" helgs bandet.


Min (Daniel protesterar lite när jag påpekar att de är min bil) pärla och andra kärlek!


Min pärla har fått sällskap av Thomas pärla.


Thomas.


Han kom nog på något som behövde göras.


Klockrent och fyndigt med en spegeln.


De här kan man kalla lågt!


Så liten!


Så söt!


Daniels nya kärlek! Min med om jag ska vara ärlig.




Volkswagen service?

Detta och mycket mer har jag sett och HÖRT i helgen!




Kommentera här: