Vi är 2 igen.


Jo nu är de ofentligt för andra gången (andra gången gillt då).
Jag och Daniel är ett par igen.
Men denna gången är vi så där gulligt nykära som man ska va men som vi inte va förut.
Så här oförskämt bra har vi aldrig haft de.
Och om jag bara går tillbaka till mig själv har jag inte haft det så här bra någonsin med någon annan heller för den delen.

Är de så här när man är kär när man är liten hur är de då när man är kär när man är stor??

Och jag får inte glöma min lilla hyllning till Daniel här på bloggen.
Han anstränger sig verkligen och gör allt för att vi ska ses så mycket som möjligt.
Vi har tex. haft en toppen helg (tack vare att han vände och kom hem istället för att åkta bort).

I lördags kom han hit (fast han skulle åkt till en vän långt bort).
Vi badade lite i poolen, åt grillat med min mor och far, åkte in på bio.

I söndags va vi över till syster, sen till mina "svärföräldrar" för att sen landa här ute på landet med ett varsit glas vin framför TV:en.

Idag har vi städat bilen invändigt och utvändigt och vait förbi min morfar.

Inatt får jag sova själv och lite trist känns de allt men de behöver jag inte göra länge till.
För på torsdag senast åker jag till honom och vi ska spendera hela helgen tillsamans nere i Mantorp på Bug Run. 
Vi kommer äta gott, dricka gott och se på en massa bilar.
Jag har bestämt mig att åka med en erfaren förare i hög hastighet.
Gissa om jag längtar.

Men nu är de två dagar hemma i vardagen först med va allt de innebär.
Ja jag hoppas hinna med att städa och tvätta mellan varven.
Våran underbara helg tillsamans fulländades nu när jag tittade min mejl och såg att Daniel skickat ett mejl till mig.
De lös i mina ögon och ivrigt klickade jag för att öppna.
Mina ögon fylldes med glädjetårar när jag fick läsa dessa fina ord:

"jag älskar dig så otroligt mycket du betyder allt för mig min vackra ängel pppppppppppuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssss"


Är de inte kärlek så säg!

Min helg har varit den bästa i mitt liv!
Jag är lyckligare än någonsin!!






Kommentera här: