Är de så här det ska vara?


Är de så här de ska vara?
Är de så här de ska kännas?
Ja jag tror faktist de.
Jag blir dagligen uppvaktad med gulliga sms och telefonsamtal.
Hur toppen är inte de?
Känner mig verkligen uppskattad och omtyckt igen!
Precis som de borde vara.
Är verkligen glad igen.
Vaknar varje morgon med ett leende på läpparna.
Vi behövde uppenbarligen en sådan vända som vi haft för att vakna upp och inse vad allt betyder.
Kärleken är obesegrad.
Men vänta nu...
Vi är bara vänner (just nu) så tro inget annat.

Imorgon blir de lite egentid hos frissan.
Hur jag vill ha de vet jag inte men de återstår att se.
Men jag vet att de kommer bli toppen!
Sen blir de att hämta pyret på dagis för att bege oss på kalas på kvällen.
Kära morfen fyller nämligen år.


*Livet leker!*


Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Fina gumman!!! ♥ ♥ ♥ till dig från mig!!!!! Ta dig tid att bara vara, så kommer bilden av hur du vill leva att klarna, sakta men säkert!!! Varma kramar till dig från mig!!

Kommentera här: